Sunday, April 20, 2008

selamat datang

Assalammualaikum

Pertama sekali saya nak ucapkan terima kasih kepada semua yang melawat blog saya yang tidak seberapa ini. Saya orang baru. Budak-budak baru belajar, kalau salah tolong ajarkan.

"Aku bukanlah seorang perwira, gagah menghunus senjata, Namun hati rela berjuang, dengan cara sendiri, demi cinta ini…. Ku ingin, kotakan seribu janji, sepanjang perjalanan ini, ku ingin, sampaikan pesanan….. akulah Penyambung Warisan…." .

Bersama aku, mari kita bersama-sama membicarakan apa sahaja topik perjuangan bangsa, merangkumi aspek politik, sosial, ekonomi, bisnes, pendidikan dan apa sahaja isu semasa yang mendasari kehidupan masyarakat Malaysia, khususnya mengenai agenda Melayu…

Semoga persahabatan di alam maya ini akan membentuk sebuah ikatan persabahatan generasi cemerlang, demi pembangunan sebuah masyarakat yang gemilang dan pembinaan Negara yang terbilang. Insya-Allah.

1 comment:

Rina Mohd Harun said...

Black 40
TAHNIAH!! Semoga berjaya