Sunday, July 6, 2008

PEMUDA JELAJAH NEGARA JELASKAN MUSLIHAT ANWAR IBRAHIM

Pergerakan Pemuda UMNO di setiap peringkat seluruh negara sedang giat bergerak untuk menjelaskan kepada rakyat mengenai muslihat Anwar yang sering menimbulkan pelbagai helah untuk mengalih perhatian ramai daripada tuduhan liwat ke atas dirinya.

Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Dato’ Seri Hishammuddin Hussein berkata, Pemuda UMNO akan sentiasa berdiri teguh di bawah kepimpinan Presiden dan Timbalan Presiden dalam hal ini dan tidak akan membiarkan Anwar membuat tohmahan, pembohongan dan fitnah sesuka hati. Penarikan balik akuan sumpah Balasubramaniam membuktikan satu lagi pembohongan besar Anwar yang kita lihat cenderung mengamalkan politik fitnah.

“Anwar tergamak lakukan apa saja tanpa memikirkan kepentingan negara dan keharmonian rakyat untuk menyelamatkan dirinya, bermula dari dakwaan diugut bunuh, mendapatkan sokongan kuasa asing dan membuat tuduhan palsu ke atas TPM. Pemuda sama sekali tidak akan berdiam diri dan akan terus membongkar muslihat Anwar. Saya telah arahkan semua pemuda supaya bersiap sedia dan menunggu arahan saya seterusnya. Kita tidak rela membiarkan Anwar sesuka hati menghancurkan imej negara dan mengelirukan rakyat,”.

Sehubungan dengan itu, Pergerakan Pemuda UMNO akan terus bersatu untuk mempertahankan pucuk pimpinan dan Parti daripada diasak pelbagai pihak. Pemuda UMNO merasakan masanya sudah tiba untuk setiap ahli daripada semua peringkat bersatu menangkis segala usaha jahat pihak tertentu, khususnya Dato' Seri Anwar Ibrahim yang ternyata mahu menghancurkan Parti kita, memburuk-burukkan pemimpin dan mencemar imej negara yang kita cintai.

Dato’ Hisham selaku Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, menyeru semua ahli agar mengetepikan dahulu pertimbangan pemilihan di dalam Parti dan sebaliknya bangkit sebagai satu barisan untuk mempertahankan bangsa, agama, tanah air dan Raja-raja Melayu.

Tidak ada gunanya kita menang merebut jawatan tetapi Parti kita lemah dan sewenang-wenangnya dihancurkan oleh musuh daripada luar.

Tindak tanduk serta muslihat Anwar untuk mengalihkan perhatian ramai daripada tuduhan kes liwat ke atas dirinya membuktikan beliau tidak memperdulikan Negara dan keharmonian rakyat tetapi jelas mahu menghancurkan Malaysia.

“Pemuda UMNO tidak akan berdiam diri di dalam hal ini. Saya sendiri akan turun ke negeri-negeri bersama Exco-exco Pemuda saya, bermula dengan Johor, tidak lama lagi.
Jelajah ini diharap akan dapat menyuntik semangat Pemuda UMNO di peringkat akar umbi selain mendedahkan pembohongan besar serta muslihat Anwar selama ini,”.

No comments: